تعدادی از کاربران آمریکایی از خرابی یخچال ال جی خود پس از چند سال استفاده خبر دادهاند؛ گزارشها بسیار متنوعی از یخسازهای خراب گرفته تا ازکارافتادن کامل سیستم خنککننده منتشر شده است. بهنظر میرسد حتی با وجود داشتن گارانتی، بسیاری از افراد هزینههای سنگینی برای تعمیرات متحمل شدهاند. در دادخواستی که علیه الجی تنظیم شده است، گفته میشود برخی از یخچالهای این شرکت که مجهز به کمپرسور خطی هستند، ظرف 36 ماه پس از خرید، بهمشکل میخورند. این مسئله به نارضایتی گستردهی مصرفکنندگان و ضرر مالی آنها منجر شده است.
مصرفکنندگان ناراضی در تلاشاند با اقدامات قانونی، الجی را بهدلیل نقصهای ادعاشده پاسخگو کنند و از این شرکت غرامت بگیرند. وکلای افراد شاکی با اشاره به تعداد فراوان شکایاتی که در سراسر آمریکا دریافت کردهاند، ادعا میکنند که کمپرسورهای خطی الجی با وجود ادعای این شرکت مبنیبر گارانتی 10 ساله و طول عمر 20 ساله، دوام وعدهدادهشده را ندارند. مصرفکنندگانی که پس از سال 2018 مدلی از یخچال الجی را در ایالات متحده خریدهاند، میتوانند برای پیوستن به دادخواست اقدام کنند. با حضور بیش از 100 شاکی، پرونده در حال پیشرفت است و نتیجهی آن میتواند پیامدهای زیادی برای الجی و اعتبار آن در بازار آمریکا داشته باشد.
شرایط و نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی از بای چک
برای آغاز روند اعتبارسنجی ابتدا به صفحه اصلی سایت بای چک مراجعه و روی منو بای چک کلیک کنید سپس دکمهی ثبت سفارش را بزنید؛ فرم اطلاعاتی را پیش روی خود خواهید داشت با پر کردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشید پس از حداقل 24 ساعت و یا حداکثر 72 ساعت از طریق تماس با بای چک و یا با مراجعه به سایت و صفحه پیگیری ثبت نام اقساطی، با وارد کردن کد ملی خود از نتیجه ثبت نام مطلع شوید؛ باید اطلاعات مورد نیاز را در زمان ثبت نام با دقت تکمیل نموده و کد رهگیری که همان کد ملی شماست را دریافت کنید. دقیق بودن اطلاعات به سرعت روند اعتبارسنجی کمک میکند، ضمناً نتایج از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع شما میرسد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در این خصوص میتوانید با تلفن 88641965 تماس حاصل فرمایید.
همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال اینجا کلیک کرده و پاسخ پرسش خود را در صفحه بازشده جدید بیابید.