فروش اقساطی دستگاه پرینتر

ویژگیها و خصوصیات پرینتر و تکنولوژی ساخت پرینتر به طور قابل توجهی در سال های اخیر توسعه یافته است. اگر شما برای تعویض پرینتر قدیمی خود و یا خرید اقساطی پرینتر و همچنین شناخت امکانات پرینتر نیاز به راهنمایی دارید، با ما همراه باشید.

شرایط و نحوه خرید اقساطی پرینتر

برای آغاز روند اعتبارسنجی ابتدا به صفحه اصلی سایت بای چک مراجعه کرده و بر روی منو بای چک کلیک کرده سپس بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کرده فرم اطلاعاتی را پیش روی خود خواهید داشت با پر کردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشیدپس از حداقل 24 ساعت و یا حداکثر 72 ساعت از طریق تماس با بای چک و یا با مراجعه به سایت و صفحه پیگیری ثبت نام اقساطی، با وارد کردن کد ملی خود از نتیجه ثبت نام مطلع شوید ؛ باید اطلاعات مورد نیاز را در زمان ثبت نام را به دقت تکمیل نموده و کد رهگیری که همان کد ملی شماست را دریافت کنید. ضمناً نتایج از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع شما می‌رسد. لذا خواهشمند است اطلاعات شخصی خود را با دقت وارد نمایید. دقیق بودن اطلاعات به سرعت روند اعتبارسنجی کمک می‌کند. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در این خصوص می‌توانید با تلفن 88641965 تماس حاصل فرمایید.

 

-اگر کارمند هستید می توانید با پرداخت ماهیانه کمی از حقوق خود کالای مورد نظر را به راحتی خریداری کنید.

- برای دریافت وام خرید کالا بای چک ، باید 18 سال به بالا باشید.

- وام خرید کالا فقط برای کالاهای فروشگاه های معتبر بای چک می باشد.

- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید ، بای چک با توجه به حساب شما مقدار وام بیشتری برای خرید کالاهای بیشتر نیز قرار میدهد.

- در حال حاضر داری چک برگشتی فعال نباشید.

- شما باید داری شغل و سابقه کاری باشید تا بای چک اطمینان از توانایی پرداخت شما داشته باشد.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال اینجا کلیک کرده و پاسخ پرسش خود را در صفحه بازشده جدید بیابید.اگر پرینتر یا هر کالای دیگری را در سایت بای چک پیدا نکردید در بخش فروشگاه های میتوانید اقدام به انتخاب کالای مورد نیازتان شوید.

 

نکاتی که قبل از خرید باید درباره ویژگیها و خصوصیات پرینتر بدانیم

به اعتقاد كارشناسان مي‌توان درباره‌ مشخصات فني يك پرينتر يا چاپگر بسيار سخن گفت اما مشخصاتي هستند كه با توجه به آن‌ها مي‌توان انتخاب آگاهانه براي خريد يك پرينتر انجام داد.

شماري مشخصات اصلي در مورد پرينترها وجود دارد كه با استفاده از آن‌ها مي‌توان دستگاهي را كه مناسب نياز است، انتخاب و خريداري كرد.

شناخت این ویژگیها قبل از اقدام به خرید و انتخاب مدل مناسب مورد نیاز مصرف کننده بسیار مهم است. زیرا بعد از خرید و شروع به کار با چاپگر، امکان تعویض و یا پس دادن آن وجود ندارد. دستگاههای کپی و پرینتر در ابتدای راه اندازی، برخی از قطعات آنها مانند:

دولوپر و درام از حالت فابریک خارج میشوند و نمی‌توان آنها را به حالت اول برگرداند. برخی از مدلهای جوهرافشان هم به همین صورت می باشد. در آنها ” هد ” Head که کارتریج بر روی آن قرار دارد پس از شروع به کار دیگر به حالت اول باز نمی‌گردد.

 

ويژگي‌هاي اصلي پرينتر

* كيفيت چاپ (dpi):

اين ويژگي شمار نقطه‌هايي را معين مي‌كند كه پرينتر مي‌تواند در هر اينچ مربع از كاغذ جاي دهد. به دليل اينكه مشخصات استاندارد مدت‌ها قبل تعيين شده‌اند، تمامي شماره‌هاي dpi مضربي از 300 يا 360 به‌عنوان مثال 1200 يا 1440 dpi هستند.

هرچه حداكثر كيفيت بالاتر باشد، تصويري كه پرينتر مي‌تواند چاپ كند، دقيق‌تر خواهد بود. فروشندگان از فن‌آوري‌هاي ديگر براي بسط دادن قابليت‌هاي اين نقطه‌ها استفاده مي‌كنند با اين همه شمار فعلي به اهميت سابق نيست.

*سرعت موتور:

اين عدد معمولا به‌صورت صفحه در دقيقه (ppm) و گاهي حروف در دقيقه (cpm) يا تصوير در دقيقه (ipm) بيان مي‌شود اما در بسياري از موارد بايد اين ادعاها را با احتياط بررسي كرد زيرا فروشندگان اغلب عدد‌هايي را نشان مي‌دهند كه چاپ كردن در حالت "درفت" را منعكس مي‌كنند كه سريع‌تر است اما به اندازه تنظيمات كيفيت استاندارد خوب به نظر نمي‌رسد يا بدتر از آن زمان پردازش اوليه پيش از چاپ اولين كاغذ را حذف مي‌كنند.

هم‌چنين بايد توجه داشت سرعت چاپ با توجه به پيچيدگي كار نيز متغير است. چاپ تصاوير پيچيده يا چاپ برروي هر دو طرف كاغذ سرعت پرينتر را كند خواهد كرد.

*حافظه داخلي:

اين ويژگي به‌صورت كيلوبايت (KB) يا مگابايت (MB) بيان مي‌شود؛ در ميان پرينترهاي اداري ميزان حافظه داخلي استاندارد نشان مي‌دهد هنگامي كه انبوهي از اطلاعات در انتظار چاپ شدن هستند، دستگاه مي‌تواند چه ميزان از اطلاعات چاپي را ذخيره كند.

يك پرينتر اداري مدل پايين ممكن است از 32 تا 128 مگابايت حافظه رم داشته باشد، در حالي كه مدل‌هاي بالاتر 256 مگابايت حافظه رم دارند و حافظه پرينترهاي گرافيك محور ممكن است از يك گيگابايت آغاز شود.

در صورتي كه اداره پرمشغله‌اي داريد يا فايل‌هاي پيچيده يا فشرده گرافيكي چاپ مي‌كنيد، نياز به حافظه بيش‌تري داريد و بايد امكان حداكثر ارتقاي حافظه را بررسي كنيد تا مطمئن شويد حافظه مدل مورد نظر مي‌تواند براساس نيازتان افزايش يابد.

کدام پرینتر برای من مناسب‌ است ؟

چندین نوع مختلف از پرینتر وجود دارد که هرکدام نیز شامل زیرمجموعه‌هایی هستند. و این باعث شده تا انتخاب پرینتر مناسب برای اشخاص کمی سخت شود . در اینجا به برخی از سوالاتی  که اخیرا توسط کارشناسان پاسخ داده شده است می‌پردازیم

 پیشنهاد ما برای شما پرینترهای لیزری سیاه و سفید کم حجم است.

چون علاوه بر اینکه ممکن است شما برای مدت کوتاهی از پرینتر استفاده نکنید و تعداد پرینت شما نیز کم است ، بهترین گزینه پرینترهای لیزری سیاه و سفید است. این پرینترها اگر برای مدتی بدون استفاده قرار گیرند، هیچ آسیبی نمی‌بینند و به راحتی میتوان از آنها استفاده نمود. یک نمونه از پرینترهای جدید و موجود در بازار مدل HP LaserJet Pro M15 می‌باشد این مدل لیزری سیاه و سفید با قیمت و اندازه مناسب توانایی چاپ تا 1200 برگ با هر بار شارژ را دارد.

 

نکته مهم در بکارگیری این نوع از پرینترها این است: که حداقل یکبار در هفته باید مورد استفاده قرار گیرند تا کارتریج آنها خشک نشود. یکی از انواع مناسب در این نوع پرینتر مدل   PIXMA MG2540s  ساخت شرکت کانن (Canon) است . پرینتری چندکاره که با وجود قابلیت‌های متنوع خود، قیمت بسیار مناسبی دارد.

این پرینتر که علاوه‌بر پرینت، قابلیت‌های اسکن و کپی را هم ارائه می‌دهد. می‌تواند با وضوح 600×4800 dpi برای چاپ عکس رنگی روی کاغذ مخصوص عکس هم مورد استفاده قرار گیرد. پرینترهای سه کاره در هر دو نوع لیزری و جوهرافشان موجود بوده: و برای اشخاصی که نیاز به اسکنر دارند ، کارایی بالایی دارد.

پرینترهای مناسب در دفاتر مهندسی

 دو کلید مهم در انتخاب پرینتر برای دفاتر مهندسی ، سرعت و کیفیت است .

با توجه به اینکه در دفاتر مهندسی از کاغذهای بزرگ تا اندازه A3 و بصورت رنگی استفاده بیشتری نسبت به دیگر موارد می‌شود، پیشنهاد ما انتخاب پرینترهای رنگی جوهرافشان کانن و اچ پی A3 می‌باشد. نکته مهم در استفاده از این پرینترها این است که برای داشتن کیفیت بالا در چاپ ، سعی کنید.

هر بار که کارتریج پرینتر به اتمام رسید ، آن را با نوع اورجینال جایگزین کنید . پرینتر کانن(Canon)  مدل PIXMA iX6840 با قابلیت چاپ رنگی برای مصارف اداری گزینه بسیار خوبی است. این چاپگر با وزن 8 کیلوگرم به‌راحتی قابل جابه‌جایی است. این پرینتر به سیستم 5 جوهر جدا و قابل تعویض مجهز است و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد.

از دلایلی که باعث شده تا این دستگاه پرینتر مناسب ادارات و دفاتر مهندسی باشد، قابلیت چاپ A3+ آن است. اتصال Wi-Fi ، سرعت مناسب ، چاپ بدون حاشیه از جمله مواردی است که محبوبیت این پرینتر را چند برابر نموده است . رزولوشن چاپ 9600×2400 dpi  و اتصال شبکه ، Hi-Speed USB  و پشتیبانی از اپلیکیشن  Canon PRINT، Apple AirPrint و  Google Cloud Print، از دیگر ویژگی‌های این پرینتر رنگی محسوب می‌شوند.