ریدیزاین لوگو قدیمی؛ نماد نوکیا پس از حدود 60 سال بازطراحی شد

ریدیزاین لوگو قدیمی؛ نماد نوکیا پس از حدود 60 سال بازطراحی شد

نوکیا برای اولین‌بار طی حدوداً 60 سال اخیر تصمیم دارد هویت برندش را تغییر دهد. این سازنده‌ی تجهیزات مخابراتی که به گوشی‌هایش شهرت دارد، میزبان تغییرات اساسی شده و تصمیم دارد روی رشد بیشتر تجارتش متمرکز شود. یکی از اقدامات مهم نوکیا، رونمایی لوگو جدید است. لوگو جدید نوکیا متشکل از پنج بخش مختلف است که در کنار هم عبارت NOKIA را تشکیل می‌دهند. لوگو جدید با توجه به نوع استفاده، رنگ‌های مختلفی دارد؛ رنگ آبی نمادین لوگو قبلی به تاریخ پیوسته است.

پكا لاندمارك‌، مدیر اجرایی نوکیا در مصاحبه‌ای با رویترز اعلام کرد: «قبلاً به گوشی‌های هوشمند وابسته بودیم و امروزه شرکت فناوری‌محور تجاری هستیم.» وی پس از انتخاب به‌عنوان مدیرعامل نوکیا در سال 2020، استراتژی سه مرحله‌ای جدیدی متشکل از خروج از بحران، سرعت بخشیدن به رشد و گسترش شرکت معرفی کرد. شایان ذکر است که مرحله‌ی اول درحال‌حاضر تکمیل شده و به‌گفته‌ی لاندمارك، نوکیا اکنون در مرحله‌ی دوم قرار دارد.

ریدیزاین لوگو قدیمی؛ نماد نوکیا پس از حدود 60 سال بازطراحی شد

نوکیا در قالب یکی از تجارت‌هایش به شرکت‌های مخابراتی تجهیزات می‌فروشد. این کسب‌و‌کار همچنان در پی توسعه و رشد بیشتر است؛ اما تمرکز اصلی نوکیا از این‌ به‌بعد روی فروش تجهیزات به سایر شرکت‌ها خواهد بود. به‌گفته‌ی لاندمارک، نوکیا سال گذشته در بخش سازمانی رشد 21 درصدی را تجربه کرد و درحال‌حاضر 8 درصد از کل فروش نوکیا را ازآنِ خود کرده که معادل 2.11 میلیارد دلار است. مدیرعامل نوکیا می‌گوید: «می‌خواهیم این درآمد را در سریع‌ترین زمان ممکن دو‌رقمی کنیم.»

شرکت‌های بزرگ فناوری با همکاری سازندگان تجهیزات مخابراتی مانند نوکیا برای راه‌اندازی و فروش شبکه‌های 5G خصوصی تلاش بسیاری کرده‌اند. نوکیا قصد دارد مسیر رشد تجارت‌های مختلفش را مورد بررسی قرار دهد و در صورت نیاز، به‌دنبال روش‌های جایگزین مانند واگذاری آن‌ها برود. لاندمارك‌ گفت: «تصمیم داریم به‌طور انحصاری در کسب‌وکارهایی حضور داشته باشیم که در آن‌ها به رهبری جهانی دست پیدا کنیم.»

ریدیزاین لوگو قدیمی؛ نماد نوکیا پس از حدود 60 سال بازطراحی شد

تمرکز نوکیا روی اتوماسیون کارخانه‌ها و دیتاسنترها منجر می‌شود این شرکت رقیبی برای بزرگانی مانند مایکروسافت و آمازون باشد. نوکیا تصمیم دارد در برخی حوزه‌ها با این شرکت‌ها همکاری کند. مدیرعامل نوکیا می‌گوید: «گاهی اوقات آن‌ها شریک تجاری ما خواهند بود و گاهی اوقات آن‌ها می‌توانند مشتری ما باشند؛ ولی مطمئنم که در برخی از شرایط آن‌ها به رقیب ما تبدیل می‌شوند.»

شرایط و نحوه خرید اقساطی گوشی موبایل نوکیا از بای چک
برای آغاز روند اعتبارسنجی ابتدا به صفحه اصلی سایت بای چک مراجعه و روی منو بای چک کلیک کنید سپس دکمه‌ی ثبت سفارش را بزنید؛ فرم اطلاعاتی را پیش روی خود خواهید داشت با پر کردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشید پس از حداقل 24 ساعت و یا حداکثر 72 ساعت از طریق تماس با بای چک و یا با مراجعه به سایت و صفحه پیگیری ثبت نام اقساطی، با وارد کردن کد ملی خود از نتیجه ثبت نام مطلع شوید؛ باید اطلاعات مورد نیاز را در زمان ثبت نام با دقت تکمیل نموده و کد رهگیری که همان کد ملی شماست را دریافت کنید. دقیق بودن اطلاعات به سرعت روند اعتبارسنجی کمک می‌کند، ضمناً نتایج از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع شما می‌رسد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در این خصوص می‌توانید با تلفن 88641965 تماس حاصل فرمایید. 

  • اگر کارمند هستید می‌توانید با پرداخت ماهیانه کمی از حقوق خود کالای مورد نظر را به راحتی خریداری کنید.
  • برای دریافت اعتبار از بای چک، باید 18 سال به بالا باشید.
  • وام خرید کالا فقط برای کالاهای فروشگاه‌های معتبر بای چک می‌باشد.
  • داشتن میانگین قابل‌قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید ، بای چک با توجه به حساب شما مقدار وام بیشتری برای خرید کالاهای بیشتر نیز قرار می‌دهد.
  • درحال‌حاضر داری چک برگشتی فعال نباشید.
  • شما باید داری شغل و سابقه کاری باشید تا بای چک اطمینان از توانایی پرداخت شما داشته باشد.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال اینجا کلیک کرده و پاسخ پرسش خود را در صفحه بازشده جدید بیابید.